Bericht 28.04.2025
Onderwerp: Opgelost: Factuurgoedkeuringsproblemen in de webshop en vervolgstappen
Beste manager/budgethouder,
Onlangs hebben wij u geïnformeerd over de problemen met het goedkeuren van facturen in de webshop (prijsverschillen en aantallen).
Wij zijn blij u te kunnen melden dat deze problemen inmiddels zijn opgelost. Onze excuses voor het ontstane ongemak en bedankt voor uw geduld.
Belangrijk: goedkeuring van facturen en SAP-orders
U kunt facturen in de webshop nu weer zoals gebruikelijk goedkeuren. Ook het goedkeuren van SAP-orders verloopt weer correct.
Heeft u nog vragen of spoed?
Stuur het betreffende salesordernummer en factuurnummer naar supportdesk@zorgservicexl.nl. Wij helpen u dan zo snel mogelijk verder.
Nogmaals dank voor uw begrip en medewerking!
Met vriendelijke groet,
Team Supportdesk
ZorgserviceXL
Bericht 25.04.2025:
Onderwerp: Problemen met goedkeuren facturen
Beste manager/ budgethouder,
Momenteel ervaren we problemen
met de goedkeuring van de facturen (prijsverschillen en aantallen) in de
webshop.
Excuses voor het ongemak.
We lopen tegen de onderstaande 3 problemen aan:
- Er staan onterecht facturen ter goedkeuring in uw workflow, er wordt in deze facturen geen approval button getoond. Deze goedkeuring op facturen kunt u op dit moment beschouwen als onterecht.
- U ontvangt onterecht een notificatie voor een goedkeuring.
- Er staat een factuur ter goedkeuring, de approval button wordt getoond, echter wanneer u hierop klikt gebeurd er niets.
We zijn op dit moment druk bezig met het oplossen van dit
probleem.
Zodra het probleem is opgelost volgt er een update van dit
bericht.
Wilt u dat een factuur met urgentie goed gekeurd wordt?
Stuur dan het betreffende salesordernummer en het factuurnummer
door naar supportdesk@zorgservicexl.nl.