Beste bestellers,
De onderstaande communicatie hebben wij ontvangen van Boston Scientific over de achterstand in verzendingen orders.
Gewaardeerde klant,
We willen beginnen met u oprecht te bedanken voor uw geduld en begrip in deze uitdagende periode.
Zoals we in onze eerdere communicatie hebben aangegeven, werken we actief aan het oplossen van de achterstand die invloed heeft gehad op de verzending van uw bestellingen. We willen u verzekeren dat er vooruitgang wordt geboekt en dat onze teams zich volledig
inzetten om de vertragingen zo snel en effectief mogelijk te verhelpen.
Aanvullende maatregelen om u beter van dienst te zijn
Naast de eerder genoemde maatregelen, zoals 24/7 magazijnactiviteiten en flexibele leveringsopties, zijn we begonnen met het verzenden van gedeeltelijk uitgeleverde
bestellingen om tijdige levering te bevorderen en vertragingen te minimaliseren. Bijvoorbeeld: als u producten A, B en C heeft besteld en A en B zijn gereed terwijl C nog in behandeling is, dan verzenden we A en B alvast zonder te wachten op C.
Deze aanpak geldt ook wanneer u heeft gevraagd om meerdere artikelen samen te laten verzenden voor uw gemak. In dat geval sturen we de beschikbare producten direct op, en volgen de resterende artikelen zodra ze gereed zijn.
We begrijpen dat de huidige situatie frustrerend kan zijn en betreuren de overlast ten zeerste.
We blijven ons volledig inzetten om de normale service zo snel mogelijk te herstellen en de kwaliteit en betrouwbaarheid te leveren die u van ons gewend bent. Daarnaast raden wij aan om, waar mogelijk, voorzorgsmaatregelen te nemen om de impact van eventuele
vertragingen op uw processen te beperken.
Met oprechte excuses en waardering,
Met vriendelijke groet,
Boston Scientific